משככי כאבים לאחר טיפול כימי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש תרופות אחרות לשיכוך כאבי שרירים בלתי נסבלים לאחר טיפול בטקסול, חוץ מאופטלגין אלגוליזין או נרות נקסין? שמעתי על תרופה בשם TRAMABEX (אני מקוה שרשמתי את השם נכון) שניתנת בטיפות. תודה מראש!
מירב שוב אני מדגישה, עצוב נורא שאמך מקבלת טיפול כל כך חלקי ונקודתי בלי הסברים ובלי התייחסות לתופעות הלוואי ולאמך כאדם שלם. איזה ערך יש לטיפול כשבכל בעיה שמתעוררת את פונה לפורום , שלא מכיר אתכן ולא יודע את כל הפרטים. עצוב עוד יותר שאתן מסכימות לצורת טיפול כזאת... אכן ישנן טיפות הנקראות טראמאדקס, אפשר לנסות.. לפי נסיוני שלי הן לא נורא יעילות. אפשר לנסות גם קודאקמול או ארטופן, אך מאד רצוי להתייעץ עם הרופא שמכיר את כל הסיפור של אמך ויודע מה מותר/אסור לה וכ. שלא יכאב לכן.