גוש בשד. לחוצה מהתוצאה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עשיתי ממוגרפיה וU.S. נמצא ממצא בגודל 1.5 שמשתנה עם התזוזה של המיתמר. בU.S. סבורים שזה מימצא שומני. פניתי לרופא כירורג, שבדק והרגיש את הגוש. האם אפשר להרגיש גוש שהוא שומני? המקום כואב ורגיש מאוד. הרופא ביקש ממני לחזור אליו למעקב בעוד כ-3 ח'. על מנת לעשות שוב U.S. ובמידה ולא ישתנה המצב ישקול דברים נוספים. אבקש מכם לקבל חוו"ד. אני לחוצה היו מקרים של סרטן השד במשפחתה של אימי. לא לאימי. תודה רותי
היי רותי, גוש שומני, ליפומה, יכול להתפתח באזור השד וזהו ממצא שפיר ואינו קדם סרטני. חשוב שתגשי לבקורת הכירורג ותחזרי על US כפי שהומלץ. באם אכן את בקבוצת סיכון לאור סיפור משפחתי משמעותי תוועצי עם הכירורג על הצורך בבדיקות נוספות. בבריאות, דינה