הפרשה מהשד הימני לאחרונה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בת 32 ולאחרונה התגלה ציסטה בשד ימין אחרי ממוגרפיה וus הופנתי לביופסיה שחזרה שפירה והוצע המשך מעקב בעוד שנה. בשבוע האחרון גיליתי שאותו השד צד ימין מפריש מעין דם מהול בחומר שקוף בזמן לחיצה בלבד. אין חום או שינוי של מבנה השד. רופא המשפחה לקח תרבית ואמר שזהו זיהום חיידקי לפי מה שהוא רואה. נתן צפוויט 500 מג לשבוע. שאלתי היא יש סיבה לדאגה? האם ההפרשה הוא בעקבות הציסטה? מתי אני אמורה לראות שיפור במצב ההפרשה
שלום אילנה, הפרשה מהפטמה יכולה להיות משנית לממצאים שונים בשד. אם הבנתי נכון ההפרשה הופיעה בסמוך לביופסיה ויתכן והיא משנית לדמם קל שנוצר כתוצאה מהדיקור. יחד עם זאת אני ממליצה לך לגשת בשנית לכירורג השד המטפל בך לשם הערכתו והצורך בבירור נוסף בהצלחה, דינה