חזרה לכושר אחרי כריתה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני חודשיים עברתי ניתוח כריתת שד. ללא צורך בטיפולים נוספים בהמשך. לפני הכריתה התאמנתי יום יום בחדר כושר : אופניים, הליכון, מכשירי ידיים, ומשקולות עד 1.5 ק"ג. כמוכן השתתפתי בשיעורי עיצוב גוף ופילאטיס. מתי אוכל לחזור לפעילויות אלה?. בתודה מראש סימונה 1
סימונה שלום לרוב, ניתן ורצוי לחזור באופן הדרגתי לפעילות גופנית כ 6 שבועות לאחר ניתוח. כאן חשוב לקחת בחשבון איזה ניתוח עברת, האם עברת גם שחזור ואם כן איזה סוג של שיחזור. בעת חזרה לפעילות- עלייך להקשיב לגופך ולמנוע פעילות מאומצת יתר על המידה. בכל מקרה, כדאי גם להיוועץ עם הרופא המנתח בביקורת הבאה. החלמה מהירה, פרופ' הלר