סרטן שד גרורתי בעצמות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אובחנתי לפני כמה שנים עם גרורות בעצמות. בחודשים האחרונים אני סובלת מכאבים בברך בעלייה וירידה במדרגות ובקימה מישיבה או כריעה לעמידה. פניתי לאורטופד ששלח אותי לצילום רגיל, ואלה הממצאים: מוקדים סקלרוטיים מושלכים בטיביה מקורבת שמאל ובפמור מרוחקת מימין - איים גרמיים ? פרט לכך מנח ומבנה עצמות שמורים דו"צ . מרווחים פרקיים שמורים . אין לראות הסתיידויות ברקמות הרכות האם זה יכול להיות קשור לגרורות, ומה צריך להיות המשך הבירור? תודה רבה יעלה
שלום רב, שינוים סקלרוטיים יכולים להיות גם שפירים, גם תהליכים משניים לסרטן שד אפשר לעשות מיפוי עצמות להמשך בירור- כדאי להתיעץ עם אורטופד ואונקולוג מטפל בברכה