חדשה כאן - רוצה לשתף...

דיון מתוך פורום  פוריות חברתי - תמיכה

29/08/2013 | 23:39 | מאת: בלינקי

היי לכן, אני חדשה כאן. רציתי לשתף אתכן במה שאני עוברת בחודשים האחרונים. אני בחורה רווקה, בת 42, אמא לילדונת מדהימה בת שנתיים. מאז אפריל האחרון התחלתי טיפולי IVF מחדש על מנת להביא לעולם ילד/ה נוסף/ת. עברתי עד כה 3 סדרות. היום עשיתי את בדיקת הבטא של הסבב ה-3 והתוצאה היתה שלילית שוב...:-(לא צריכה לספר לכן איך הרגשתי כשקיבלתי את התוצאה ו/או כשקיבלתי למעשה מחזור בערך שעה לפני...באסה רצינית!! לפני שהתחלתי את הטיפולים הפעם, היו לי חששות בעיקר מהקטע הטכני של הטיפולים, שהוא למעשה ההזרקות...איך אצליח לתמרן עם השעות וכו' כשיש לי כבר ילדה בבית (וילדה שובבה ובריאה מאוד...:-)), איך אצליח לג'נגל בין לקחת אותה למעון בבוקר ואחר מכן לקפוץ לקופת חולים לעשות בדיקות?!... מסתבר שהחששות שלי היו לשווא...זה דווקא הסתדר לי ואני מצליחה לתקתק את הכל מצוין.בחלק מההזרקות נעזרתי אפילו בחברה כשהבת שלי צופה בי מזריקה:-) אבל - דווקא מהחלק הרגשי של הטיפולים (ששיאו כידוע ביום בדיקת הבטא)לא חששתי בכלל...חשבתי שסבב שני יהיה לי הרבה יותר קל...הרי ידעתי פחות או יותר למה אני נכנסת, יש לי כבר ילדה בבית וכו' וכו'...כמה טעיתי!! זה מבאס, עצוב, מתסכל מאוד לקבל את התוצאות השליליות האלה..נכון שכיום אני לא יכולה להרשות לעצמי להתרסק כל-כך משום שיש לי אוצר לטפל בו, אבל - זה עדיין קשה, במיוחד כשאני יודעת שהכל מבחינה פיזיולוגית תקין אצלי. לא מזמן הרופא שלי אפילו שלח אותי לעשות בדיקת היסטרוסקופיה שתודה לאל יצאה תקינה. ולא רק זה, הפעם אני מצליחה לייצר אפילו יותר ביציות ויותר עוברים לעומת לפני 3 שנים (ובכל פעם אני חוששת מהריון תאומים אבל זורמת עם הרופא שאומר שעדיף להחזיר כמה שיותר)...אבל ראבק - אף אחד מהעוברים שמוחזריםמלא רצה להישאר עד עכשיו:-( למה?!...מה אני יכולה לעשות אחרת, למרות שאני עושה הרבה (תוספי מזון, דימיון מודרך, טיפולים אלטרנטיביים, מחשבות חיוביות וכו' וכו')?!...אני שואלת את עצמי...אני כמובן יודעת שהגיל שלי הוא לא לטובתי אבל לא מוכנה לוותר על החלום הזה. תודה אם קראתן עד כה...:-) בשורות טובות לכולכן ושנה טובה ופורייה כמובן!! לילה טוב, אני

לקריאה נוספת והעמקה
30/08/2013 | 00:27 | מאת: מישי

my two cents היי. הצטערתי לשמוע על הכאב שלך. כאן הבנות מבינות אותך בלי שתצטרכי להסביר הרבה. רציתי לשאול- האם השתמשת באותו זרע כל פעם? או כל פעם אחר? הייתכן שיש בעיה בזרע? המון הצלחה.... אני במצבך הייתי ממשיכה לנסות... נראה לי שזה רק עניין של זמן :) באמת. בהצלחה

30/08/2013 | 08:38 | מאת: בלינקי

תודה מיסי:-) כן, השתמשתי באותה מנת זרע בכל פעם ואמשיך להשתמש...הסיבה היא שזה מאותו תורם של הבת שלי וחשוב לי שהם יהיו מאותו תורם. אני לא חושבת שיש איתו בעיה כי עד כה הוא נתן לי מתן נפלאה...מתנה שמשחקת עכשיו במעון שלה...:-) אני בהחלט ממשיכה לנסות ובטח לא עוצרת עכשיו.

03/09/2013 | 13:26 | מאת: קרן

חלק גדול מהמסר שלך יכולתי לכתוב בעצמי לפני כמה חודשים, וכנראה שזה לא כל כך נדיר. לא המצב, ולא התחושות שהוא מייצר.... אני נכנסתי להיריון הראשון מאוד בקלות, ב-IVF ראשון חודש לפני יום הולדת 40, ובני היקר חגג בימים אלה שנתיים. אבל במסע לילד השני עברתי שתי הפלות (אחת מהיריון ספונטני כמה חודשים אחרי הלידה, אחת מ-IVF ראשון אחרי ההפלה הזאת), ורק עכשיו בע"ה אני סוף סוף בדרך לילד שני אחרי עוד 5 טיפולי IVF. אז המסע היה הרבה יותר קשה הפעם, אבל רגשית בכל זאת אני חושבת שכאשר יש ילד אחד בבית הכישלונות יותר קלים (יחסית), וגם הידיעה שבסוף זה יצליח. ואגב, לשאלתך למה זה קורה אומר לך שחוץ מעניין של מזל סטטיסטי, הגיל משחק כאן תפקיד משמעותי מאוד. גם אם את מייצרת יותר ביציות ועוברים מאשר בפעם הראשונה, גם אם ה-FSH שלך נפלא, גם אם המעבדה אומרת שהעוברים יפים, אין מה לעשות וגיל 42 הוא לא גיל 39. יש סיבה שבגיל הזה מחזירים כמעט אוטומטית 3-4 עוברים בכל פעם (אם יש), והסיבה היא שהרבה מהעוברים לא באמת טובים גם אם הם נראים כאלה ביום 2-3. אז צריך עוד קצת סבלנות עד שיבוא העובר המושלם הבא שלך, אבל אני בטוחה שהוא יבוא ויעשה אותך ואת בתך מאושרות מאוד תשעה חודשים אחר כך! שנה טובה, מתוקה ופורייה :-)

03/09/2013 | 23:54 | מאת: בלינקי

תודה רבה קרן:-) זה מנחם מאוד לקרוא את מה שכתבת לי...וזה רק מחזק אותי על ההחלטה שלי לכתוב בפורום הזה...גם אז וגם היום אני בדעה שרק מי שעברה/עוברת בדיוק את מה שאני עוברת, באמת יודעת באיזה מקום אני נמצאת...אבל באמת!! שתהיה גם לך שנה טובה ומאושרת והמשך הריון שמח - מזל טוב!

מנהל פורום פוריות חברתי - תמיכה