דימום וויסתי שלא מפסיק
דיון מתוך פורום האשה והרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר דיפו פרוברה במאי הופסקה הווסת לחודשיים לאחר מכן קיבלתי ווסת ולא מפסיק כבר חודשיים וחצי .עשיתי אולטרסאונד וגינלי נמצאה ציסטה על שחלה שמאל ושרירן ברחם .נלקחת בדיקה של רירית צוואר הרחם ממתינה לתשובה .יש לציין שהתופעות של הדיפו פרוברה עשו לי לא טוב .ואני בחורה מעשנת סיגריות לכן כדורים בהורמונים לעצירת הווסת לא מתאימים לי .מה ניתן לעשות כדי לעצור את הווסת .נוטלת בינתיים כדור ברזל כל יום .כדי לא להגיע למצב של אנמיה ?
שלום יסמין, דימום ״ויסתי״ הנמשך חודשיים וחצי אינו תקין. ניתן לעצרו זמנית באמצעות הקסאקפרון אולם יש להתקדם בבירור וטיפול בבעייה הגורמת לדימום. הגישה שלי היא ביצוע היסטרוסקופיה אבחנתית/טיפולית. אשמח להעניק לך שירות באיה מדיקל 037646930. שנה טוה ורפואה שלמה.