אולי אני א-מיני?

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

17/01/2014 | 11:07 | מאת: מרקו

אני בן 42, ועדיין עוד לא קיימתי יחסי מין. אני צופה הרבה בפורנו ומאונן לעיתי קרובות. אני נמשך לנשים, למרות שאני אוהב לצפות לעיתים בפורנו הומו סקסואלי או בי. הפעמים הבודדות שהייתי קרוב ליחסים אינטימיים לנשים הסתיימו בבחילות קשות שנמשכוימים. נשים שניסו להתקרב אלי, או סיטואציות חברתיות מיניות נדחו על ידי בבהלה תמיד סבלתי מדימוי גוף נמוך. שזו הסיבה שתמיד הנחתי שהיא הגורם לכך העיקרי לכך שעוד לא קיימתי יחסי מין. היום גיליתי את ה אי מיניות. אני תוהה ביני לבין עצמי: הרי היו פעמים שנמשכתי לנשים אחרות ופעמים אחרות גם לגברים אז אני מיני, וכן סובל מבעיה רגשית כזו או אחרת. מצד שני בהגדרה של אי-מיניות ישנה תת הגדרה של כאלה שנהנים רק מהפנטזיה ולא מהמגעץ עלי לציין שאני אמנם סובל מהבדידות, ומחוסר האינטימיות, אבל אני לא מתענה מחוסר במין.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום מרקו, לפי תיאוריך אינך א-מיני, משום שגם גברים וגם נשים מושכים אותך מבחינה מינית, בעוד א-מיניים אינם נמשכים מבחינה מינית לאף אחד מהמגדרים. א-מיניות אינה נחשבת להפרעה בחשק המיני ולכן העובדה שאינך "מתענה" מחוסר ביחסי מין אינה מעידה על א-מיניות. העובדה שאתה כן סובל מבדידות ומחוסר אינטימיות בהחלט מעוררת תקווה לשיפור וליכולת שלך להפיק תועלת מטיפול פסיכולוגי, שכן מצוקה היא הגורם המוטיבציוני החזק ביותר לפנייה לטיפול ולהצלחתו (במצב בו האדם אינו סובל קשה מאוד לעזור לו ואין מוטיבציה לשינוי). לפי תיאוריך, קיימות בעיות בשני תחומים: (א) יחסים בין-אישיים (כן קיימת מיניות אך תגובותיך ליחסי מין קשות) (ב) אשמה על מיניות (תגובות פסיכוסומטיות כגון בחילות אחרי יחסי מין). אלה בהחלט נושאים שניתן לעזור לך להתמודד איתם בטיפול. בהצלחה, פרופ' גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

26/01/2014 | 21:43 | מאת: אחת

בול אני!!! רק כשאני אישה וקצת יותר קטנה ממך.. אני לא אדבר על עצמי כי בכל זאת אותי בחורים ואילו אצלך אתה יוצר את ההיכרות ואתה יכול לשלוט בקשר ( מה לעשות גבר בד"כ יוזם דברים) אז אני לא מבינה למה יש לך בחילות? זה בטוח חרדה מהדימוי הגופני הנמוך ולדעתי אם כבר הגעת לקרבה עם בחורה שמן הסתם מצאה חן בעיניך ולא ברחה קודם אז סביר להניח שאתה כן רוצה תהיה בטוח שגם אתה מצאת חן בעינה. הפחד מדחייה בראש שלך! ותאמין לי שאין אישה מושלמת בגוף ותמיד יש חשש מדחייה גם של נשים מצד הגבר. אז באמת שחבל עלייך...בייחוד עם החברות טובה ויש הבנה.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים