האם אני הומו

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומוסקסואלים, ביסקסואלים וא-מיניים

16/06/2012 | 18:06 | מאת: ראסי

שלום אני גבר בן 51 נשוי +2 עד גיל 33 הייתה לי בעייה הרמנאלית הגוף לא ייצר הרמון הטסטוורון וההיתי נראה צעיר חלק ללא שערות ואז התחלתי לקבל זריקות טסטטוורון פעם ל 21 יום ומהר מאוד גדלו לי שערות בכל הגוף והתחלתי להרגיש גבר התחתנתי ונולדו לי תאומים אחרי טיפול IVF אבל מהר מאוד התחלתי להרגיש גרויים בחור התחת וצורך לדחיפת כל מיני דברים עד כדי כך שהייתי עם גברים יותר מפעם אחד ואט אט התחלתי לחשוב שהזריקות הם הסיבה ונודעתי שאכן כך וברגע שאני לא לוקח זריקות הרבה זמן הדחף הזה נעלם אבל לצערי גם הגבריות נעלמת ואז אני לא מגיע לזקפה ואין לי חשק מיני ומתחילה נשירת שער מכל הגוף ואז אני חוזר ולוקח את הזריקות ואז הדחף חוזר חזרה אני מבקש יעוץ מהיר ועזרה

לקריאה נוספת והעמקה

שלום ראסי, תוספת טסטוסטרון אכן מגבירה את עוצמת הדחף המיני אך אין לה השפעה על כיוונו. במילים אחרות, אם גבר סטרייט שנמשך לנשים יקבל תוספת טסטוסטרון, הדחף המיני שלו לקיים יחסי מין עם נשים יגבר ואם גבר הומוסקסואל יקבל את התוספת, הדחף לקיים יחסי מין עם גברים יגבר. הואיל וחסר לך טסטוסטרון הדחף המיני שלך נפגע ולכן גם הגירוי המיני והתוספת, כאמור, מגבירה אותו. אין לכך כל קשר לבחירת האובייקט (גבר או אישה). ההורמון, וכך גם התוספת שלו, "עיוורים" לאובייקט המשיכה. הוא רק מעורר את מה שקיים במילא ונמצא במצב רדום בגלל רמה נמוכה של טסטוסטרון. המלצתי לך לפנות לייעוץ פסיכולוגי, במקביל לטיפול האנדוקריני שאתה מקבל, על מנת ללבן סוגיות הנוגעות לזהות המינית שלך. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומוסקסואלים, ביסקסואלים וא-מיניים