האם בעלי לעתיד הומו?

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

31/05/2010 | 02:51 | מאת: אני

שלום, אני בת 27 ובקשר זוגי עם חבר שלי במשך 9 שנים. אנחנו עומדים להינשא בעוד כמה חודשים אבל יש לי חששות שדווקא עכשיו מציפים אותי ואני מרגישה שאני חייבת תשובות. אני חושדת שבן זוגי הומו מכמה סיבות: האופן שבה הוא מתנהל, מאוד אוהב ביגוד ומסיבות ובעבר היה הולך המון למסיבות של גייז (גם כשהיינו יחד). בנוסף גיליתי שגולש באתרים של טראנסג'נדריות והוא התוודה ואמר שזה אכן מגרה אותו אבל שזה ממש לא משהו שהוא רוצה לנסות. הוא מאוד מאוד אוהב סקס אנאלי ולוחץ על זה כל הזמן וגם אוהב גירוי בפי הטבעת. פעם היינו יחד בחנות בגדים והיה מוכר הומו שלא ראה אותי והתחיל איתו ממש, הסתכלתי מהצד וראיתי שחבר שלי מצחקק כשהוא נגע בו ונראה כאילו נהנה מזה ואז כשיצאנו מהחנות אמר לי כאילו בצחוק " אם הייתי אומר לך שאני הומו מה היית עושה?" כמובן שנבהלתי ואז הוא הסתייג ואמר שהוא רק צוחק איתי. הכל נורא מבלבל אותי ואני לא מבינה האם אני איזשהו סיפור כיסוי נוח עבורו, מצד שני הוא כן נמשך אליי וגם מאוד אוהב חזה נשי גדול ומתחרמן כשרואה אישה במחשוף.. אני גם חייבת לציין שבתקופה מאוד טובה בחייו מכל הבחינות היה לו חודש בו הו נתקף בהתקפי חרדה לא מובנים , היה בשיחה אחת עם פסיכולוג שאחריה הכל עבר כלא היה ואין לי עד היום מושג מה זה היה בדיוק.. מה כל זה אומר?? אני ממש מבולבלת ואשמח לדעתך.

לקריאה נוספת והעמקה
31/05/2010 | 20:15 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום אני, אני לגמרי מבין את הבלבול והחרדה שמציפים אותך לפני צעד כה חשוב בחיים עם בחור שאת מכירה כל כך הרבה זמן. גלישה באתרי טראנסקסואלים היא דבר אחד ומימוש יחסי מין איתם הוא דבר אחר. יש מעט מאוד גברים, אם בכלל, שירצו קשר זוגי רומנטי עם טראנסג'נדרים, כך שמבחינה זו את יכולה להיות רגועה. לפי תיאורייך נראה שלחברך יש איזו שהיא זיקה להומוסקסואליות, אך לא ניתן להתנבא ולדעת האם היא תתורגם לכלל מעשים. את מתארת קשר ארוך מאוד עם בחור שלמעשה גדלת יחד איתו והתפתחתם יחד (מגיל 18 עד 27). קשר כזה אמור להיות קשר של אהבה ואמון הדדי עמוק ולכן ההמלצה היחידה שאני יכול לתת לך היא לפנות אל ליבו ומצפונו של חברך ולשתף אותו בחששותייך. הייתי אפילו מרחיק לכת ומציע לך להדפיס את הפנייה שלך לפורום ולהראות לו אותה כדי שיבין עד כמה הנושא מטריד אותך ועד כמה את מפחדת שיוליך אותך שולל. אשמח לשמוע כיצד הוא הגיב לכך. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

01/06/2010 | 20:09 | מאת: אני

כרגע גיליתי בהיסטוריה של הדפים שביקר בהם מס' אתרים של נערות ליווי קוקסינליות בת"א כך שאמנם הנושא הזה היה תמיד איפשהו מודחק אצלי ולא התמודדתי איתו אני ממש מפחדת עכשיו. ברור לי שיש סיכוי גדול שמימש את הפנטזיה הזו או מתכוון לממש ואני יודעת שאני הולכת להתעמת איתו היום בנושא מכיוון שמעבר לתחושת הבגידה שאני מרגישה אני גם ממש מפחדת מהעובדה שאני מקיימת איתו יחסי מין לא מוגנים ואני יודעת שהוא לא מסוגל לתפקד מינית עם קונדום כך שאני ממש חוששת לבריאותי. אני לא יודעת מה עושים עכשיו.. גם אם יאמר את האמת לא בטוחה שאני יכולה להתמודד איתה עכשיו.. אני גם מכירה אותו והוא תמיד יודע לצאת ממצבים כאלה ולהמציא סיפורים אבל אני חייבת לדעת את האמת כבר! שכחתי בתגובה הקודמת לציין שמצאתי אצלו כמה פעמים כדורי ויאגרה שלא ידעתי על קיומם והוא גם סיפר לי סיפור שלם לגבי זה.. ממש מיואשת ומבולבלת ומפאת כבודו אני לא משתפת אפילו את החברה הכי קרובה שלי או אמא שלי וזה ממש קשה לי לשמור הכל בפנים..

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים