איך מתמודדים עם הקשיים???

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

17/04/2008 | 05:13 | מאת: אמיר

שלום ד"ר רובינשטיין אני כותב לך כאן לעיתים קרובות שאני על סף יאוש. ירדתי במשקלי מעל ל50 קילוגרם,אני נראה שונה לחלוטין,בהחלט זאת הייתה דרך ארוכה וקשה במהלכה שניתי את אורך חיי מקצה לקצה,עכשיו אני עוסק בספורט כמקצוע אני נראה טוב מרגיש יותר טוב בעבר חשבתי שבעקבות כך אני אצליח למשוך יותר גברים ויהיה לי יותר בטחון חלק מזה נכון,אבל עדיין אני נמצא במצבים של קשיים איומים מבחינת התנהגות של גברים שקשה לי לקבל אותה כפי שאתה בטח יודע רוב אתרי ההכרויות באינטרנט מציעים הכריות אז נכון פונים אלי גברים אבל ,מרוב שאני סקפטי ,בד"כ אני משוחח איתם מעט ולא נפגש איתם,כי בשבילי זה סיפור לנסוע לת"א להיפגש ובמילא לא יצא מזה כלום,אז מראש אני לא פועל בנושא.,רובם מחפשים את הסקס ויצא לי להכיר כל כך הרבה שטענו שמעוניינים בקשר שמה שעניין אותם זה המיטה. איך שורדים בקשיים האלה,במסע המפרך הזה של ההכרויות, בהתנהגות הבוטה וחסרת הנימוסים של הגברים אתמול הגיע אלי בחור למטרת סקס אמר לי" תתפשט אני רוצה לראות את הגוף שלך"...,איך מתמודדים עם מכות ועוד מכות עזרה פסיכולוגית כבר לקחתי הקלה עלי מעט,אבל ברגע שהמצבים בחיים הם באמת קשים מה ניתן לעשות כדי להקל על מצבים של חוסר אהבה וכבוד ?

לקריאה נוספת והעמקה
17/04/2008 | 15:22 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום אמיר, קודם כל, "שאפו" גדול על הירידה העצומה במשקל. זה משהו בריאותי ואסתטי שעשית קודם כל למען עצמך ועל כך מגיע לך כל הכבוד! כאשר יש לנו בעיה "אובייקטיבית" (כמו עודף משקל), יש לנו נטייה לייחס את כל הדברים הרעים שקורים לנו לאותו גורם שנתפס כאחד ויחיד. קשה להכיל את המורכבות של הקשיים הרגשיים והאובייקטיביים. מאתר הכרויות יכולים אכן להגיע אנשים גסי רוח, אך ברוב המקרים ניתן לסנן אותם מראש על סמך התנהגותם באתר, ואפילו על סמך הפרופיל שלהם. למשל, אם אדם מאשים את כל העולם במצבו, בתוך הכרטיס שלו, משמיץ את האתר, מחפש מישהו שיוציא אותו מהאתר, מתפאר בממדיו ועוד כהנה וכהנה (ויש רבים כאלה), כדאי להימנע מהמשך מגע איתו. נכון שיש יוצאי דופן, עם פרופילים "תרבותיים", שמפתיעים לרעה בפגישה עצמה. השאלה אם אתה מסנן מספיק. סוגייה שונה לחלוטין היא סקס בפגישה הראשונה. יש הרואים את האפשרות לקיים יחסי מין בפגישה הראשונה דווקא כפריבילגיה של הומואים. זאת לא רק בשל הקלות שניתן בה להשיג סקס, אלא משום שיחסי מין הם דרך אותנטית להכיר את מי שעומד מולך. אני לא מדבר דווקא על "ביצועים", אלא על התחשבות, התייחסות לצד השני, קבלה, נתינה ועוד כהנה וכהנה נושאים שהם מרכזיים מאוד ביחסים בין-אישיים ובאים לביטוי ביחסי מין. אבל, מה שנראה לי חשוב במיוחד עבורך, אמיר, הוא לא לראות בבן הזוג המיוחל את חזות הכול, אלא ליצור לעצמך חיים משלך. יש לי הרגשה חזקה שלא זו בלבד שאתה נואש אלא אתה מעביר את הנואשות הזאת תוך כדי חיפוש בן-זוג ואז ייתכן שהשיפוט שלך לגבי הצד השני מתערפל ו/או הדבר משפיע על התנהגותך בפגישה ועוד. נסה לצאת מתוך הנחה שכרגע יש רק מין - או שהוא יתפתח ליותר או שלא. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://giditherapy.com/shrink-friendly

06/05/2008 | 16:07 | מאת: יפה

הי אני נמצאת כרגע בתהליך של טיפול פסיכולוגי בעקבות קשר מיני עם חברה טובה (אני מדגישה אני לא רואה עצמי כלסבית!) הפסיכולוגית שלי טוענת שאני מכורה אל אותה חברה ולכן אני צריכה להפרד ממנה לתקופה. רציתי לדעת מה אתה חושב בענין, אגב, אני מאד נהנית מהפורום שלך!

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים