הפגישות העיוורות מתישות אותי

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

26/03/2008 | 17:07 | מאת: אמיר

שלום ד"ר רובינשטיין מאוד עייפתי והותשתי מפגישות עיוורות (לא בדיוק עיורות רואים אחד את השני לפני) בד"כ אני צריך לנסוע במיוחד לת"א כדי להיפגש איתם ,וכל פגישה חוזרת על קודמתה נפגשים יש זרימה יש נושאי דיבור ניפרדים כידידים ולא שומע יותר מהגבר,זה מייאש,מעציב אותי,וגורם לי להרים ידיים,הרי הוא ראה איך אני נראה לפני,הייתה זרימה בפגישה ,למה זה חוזר התסריט הזה שאחרי המפגש הם נעלמים והנורא מכל שהם עוד אומרים שמאוד מתאים להם להמשיך להיפגש ועכשיו זה רק תלוי בי והם נעלמים. מה עובר עלי,אני לא חונק לא לוחץ מתנהג מאוד טבעי בפגישה,אבל לא הולך לי זה מכאיב לי עד מאוד שאני לא מצליח לעלות על הסיבה ,במהלך השיחות שלנו בפגישה עולה הנושא של גברים שקרנים ,לא אמינים,שמחפשים רק סקס וזהו שקשה למצוא אדם רציני היום ומה שקורה אחרי הפגישה אותו אדם מתנהג בדיוק ככה. אולי אני שואל בסוף הפגישה איך מתקדמים הלאה שאולי לחלק מהגברים זה מלחיץ . אולי לא נעים להם לפגוע אז הם אומרים שמאוד מתאים להם איך היית מייעץ לי לסיים פגישות,לשאול לאן פנינו מועדות? לסיים בהיה נעים להכיר אותך? מי צריך ליזום את השיחה אחרי הפגישה ? מתי היא צריכה להגיעה אותה שיחה? אולי אני שוגה בדרך הפעולה שלי,ואולי באמת רובם לא רציניים ,באים מתוך כאב וייאוש ומעבירים הלאה את הכאב שלהם למישהו אחר.

לקריאה נוספת והעמקה
26/03/2008 | 18:49 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום אמיר, ייתכן מאוד שכבר נוצר מעגל קסמים, אשר בו אתה מעביר את נואשותך (כפי שמתבטאת בהודעה זו) במפגש עצמו ואתה פועל כצד המעוניין. אם השערה זו נכונה, הפגנת אדישות וקושי להשגה הם שם המשחק, באתגרם את הצד השני. עם זאת, זו אינה ההמלצה החביבה עליי. לדעתי, עצם הסיטואציה של פגישה עיוורת קשה, מלאכותית ובנויה כולה על רושם חיצוני. יכול להיות שזו אינה הדרך עבורך והייתי מציע לך לנסות לפחות בנוסף לכך דרכים נוספים להכיר גברים במסגרת טבעית יותר כגון עבודה או לימודים או לפחות מקום כמו מועדון או מסיבה שבו ניתן לקבל תשובה מיידית וחד-משמעית על מידת העניין של האדם האחר בך (חילופי מבטים וכו'). בסיטואציה כזו לפחות אינך תלוי בחסדיו של אדם אחד ויש לך הזדמנות לבחור ולהיבחר בו זמנית ע"י מספר רב של "מועמדים". בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://giditherapy.com/shrink-friendly

26/03/2008 | 23:23 | מאת: אמיר

אני חייב ללמוד,אין לי נסיון בתחום ההיכרויות ואולי אני עושה כמה טעויות אין בית ספר לתחום ובאמת חייבים ללמוד מנסיון,מישהו פעם אמר שכדי למצוא את הטוב צריך לעבור הרבה רע גם כדי לדעת להעריך את הטוב! פגישות בבית של אדם ,טוב או רע. עדיפות מקום נטרלי?למרות שאין ממש חוקיות אני יודע:) גם לגבי לשכב בפעם הראשונה או לא. להיות אני גם את זה אני יודע:),לא להראות סימני בדידות ,יאוש,פסימיות.לא לנסות להרשים יתר על המידה,לזרום טבעי שחכתי משהו??? השאלה הכי חשובה זה איך לדעתך צריך לסיים פגישה:) dont call as we call you? "נדבר"?" נישמור על קשר"?, צריך לשאול מה הלאה? פה נראה לי אני נופל בגדול. מראה סימני מצוקה וחוסר עונים. מה היית ממליץ? ומתי לדעתך צריך להתקשר לאותו אדם אחרי הפגישה? לשלוח אס אמ אס? האם לחכות שהוא יחזור אלי המשחקי כוחות האלה נמאסו עלי האמת?

01/04/2008 | 15:47 | מאת: רועי

היי אמיר, אתה מתאר תסכול מאוד נפוץ אצל הומואים שמחפשים קשרים, אבל אני יכול להרגיע אותך שיש גם אחרים ורק צריך לאתר אותם. יכול להיות שחלק מהעובדה שאתה לא מצליח בינתיים קשור בך. אולי המקום שאתה פוגש אותם לראשונה, או ההקשר הראשוני לא מתאים לצרכים שלך (היינו קשר רציני). חשוב אולי לשנות את המסגרת הזו (למשל לפגוש אנשים בקבוצות חברתיות או דרך אנשים אחרים) או אולי לדבר על כוונותיך מהפגישה הראשונה. אני לא חושב שיש פורמט קבוע לסיום פגישה ראשונה. אתה פשוט צריך לנהוג כפי שאתה מרגיש. בהצלחה!

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים