בענייני זהות מינית

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

14/11/2007 | 01:19 | מאת: יונתן

שלום, הייתי רוצה לתאר את המצב שאני נמצא בו ולשמוע את חוות דעתך. אני בן 24 עם משיכה לגברים מבחינת מראה האל היווני כשלרוב זה הדבר היחידי שמושך אותי. יש לי קצת נסיון עם גברים אבל הבעיה היא שאני לא מוצא את עצמי בזמן מגע עם גבר מגורה כמעט בכלל. אין לי שום הנאה מכל פעילות שקשורה למין עם גברים והדבר היחידי שכן נעים לי הוא כשאני חושב על טיפוס מסויים ומאונן. מהצד השני עם בחורות אין לי בכלל נסיון ואומנם יש קצת משיכה אבל אני לא רואה את עצמי מתחיל עם בחורה, כשנראה לי שחלק מזה קשור גם בביטחון עצמי נמוך. השאלה שלי היא איך אני בכלל צריך להסתכל על הזהות המינית שלי, והאם בחירה בניסיון עם בנות המין השני היא דבר שגוי מיסודו? בנוסף הייתי רוצה לדעת אם יכול להיות שגורמים שונים בילדות (שהייתי בגן רק עם בנות) והעובדה שאני רוב החיים שלי סובל מביטחון עצמ ירוד יכולים להביא אותי להתנסות עםם גברים גם אם מהצד השני אני לא נהנה במגע איתם ואני גם לא רואה את עצמי במערכת יחסים עם גבר. תודה על ההתייחסות בכל מקרה.

לקריאה נוספת והעמקה
14/11/2007 | 08:02 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום יונתן, "אף אחד לא מודה לאלוהים על זה שהוא הומו", אמרה דנה אינטרנשיונל ואכן החיים כמיעוט מדוכא עלולים לגרום לדימוי עצמי נמוך, בעיקר אצל מי שיש לו נטייה מוקדמת לכך. ואולם, דימוי עצמי נמוך אינו גורם למשיכה מינית כלפי בני אותו מין. גיל 24 הוא גיל צעיר מאוד (אפילו במושגים של הקהילה ההומו-לסבית) ולא הייתי מסיק עדיין מסקנות לגבי הגברים שאיתם תקיים יחסי מין. משיכתך ל"אל יווני" מוכרת בקרב רבים מאוכלוסיית הגייז (ולמקבילה, גם בקרב אוכלוסיית הסטרייטים). ייתכן מאוד שבגלל הדימוי העצמי הנמוך אתה חש צורך להגן על עצמך בפני קשר, שבו כולנו נמצאים בעמדה פגיעה של תלות בחסדי הזולת, ואז הגדרת את אובייקט המשיכה שלך כמשהו בלתי אפשרי ובלתי מושג. בסופו של דבר, עשית משהו שמבטיח כמעט לחלוטין שיחסיך המיניים יהיו רק בינך לבין עצמך ואת הקושי הזה לקיים יחסים עם אובייקט (ולא משנה מי האובייקט) יש ללבן בטיפול. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://giditherapy.com/shrink-friendly

18/11/2007 | 11:20 | מאת: יוסי

שלום יונתן. יש הטוענים שיש קשר בין תחושות מיניות מסוגים שונים לדברים מן העבר. בלי קשר לעמדתי בנידון, אני יכול לקשר אותך, אם זה אתה מעונין בכך, לקישורים שדנים בכך. תפנה לכתובת שלי.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים