המנגיומה

דיון מתוך פורום  ורידים וכלי דם

13/07/2005 | 14:24 | מאת: מונה

לד"ר יאיר גלילי שלום ! אני בת 33 ומגיל שנה יש לי המנגיומה ברגל שמול אברתי 6 ניתוחים מגיל 7 עד גיל 18 בשנה הארחונה יש לי כול כמה חודשים טרומבוזה באותו מקום ברגל . השאלה שלי היא העם יש מה לעשות ! מי מומחה בהמנגיומה ! תודה מראש מונה.

לקריאה נוספת והעמקה

ממליץ על הפנייה למרפאת מלפורמציות וסקולריות של ד''ר אורי רימון בתל השומר

23/02/2009 | 14:31 | מאת: סובלת

מאוד לא ממליצה על דוקטור רימון! אני הייתי אצלו במרפאה גם בשביל לטפל בהמניומות ברגל הוא הזריק לי איטנול ולא רק שזה ממש ממש ממש לא עזר זה רק החמיר גדלו לי עוד כמה המנגיומות. והוא פגע לי בעצב בכף הרגל שעד היום יש לי כאבים מזה. לדעתי הוא לא כ"כ מבין.

מנהל פורום ורידים וכלי דם