דיאטה

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

26/03/2008 | 09:44 | מאת: מיכל

אני אוכלת: בבוקר - 2 לחם קל, מריחה קלה של גבינת סמפוניה 5% וקצת אבוקדו בצהריים - כוס וחצי של אורז (עשוי) + חזה עוף/רבע עוף וסלט קטן בערב: 1 לחם קל/חתיכת פשטידה +סלט ירקות גדול (1 מכל ירק) עם קופסת טונה. תיבול מכיל בין התבלינים 2 כף שמן זית. בין ןלבין אני אוכלת מנת פרי, ומנת יוגורט 0%. אני חייבת לציין שאני לא מקפידה על שתייה 8-10 כוסות מים (אני שותה בערך 4-5) ולא עושה פעילות גופנית. ירדתי ב-שבועיים וחצי, קילו וחצי. האם אני בסדר, והירידה עוד תבוא, או שאני לא אוכלת טוב? האם אפשר לרזות מתפריט מאוזן ללא פעילות גופנית???

לקריאה נוספת והעמקה
26/03/2008 | 12:07 | מאת: בלה אגמון

היי את עושה דיאטה ולי זה נשמע כמו אכילה ממש לא כייפית. תשאלי את עצמך מספר שאלות. האם אני נהנית לאכל כמו שאני אוכלת. אם אני לא נהנית למה אני אוכלת ככה. אם אני נהנית למה אני צריכה לשאול מישהו האם זה בסדר או לא. האם אני יכולה לאכל ככה כל החיים? אם לא אז בשביל מה אני אכלת ככה. שאלות חשובות מאד אם את רוצה לא רק לרדת אלא גם להישאר רזה. אני ניסיתי לדמיין את עצמי אוכלת ככה וזה מיד גרם לי לתחושה של תיסכול. האמת שגם כדיאטנית הייתי ממליצה לך לשנות את התזונה וליצור הרבה יותר צבע, טעם, גיוון , עניין וכייף. הרי אכל הוא חלק כל כך חשוב מהנאות החיים ומי רוצה לאכל כל הזמן דיאטה????????? בכל אופן אולי לא לתשובה הזאת פיללת אולי רצית שאנתח את התפריט שלך כדיאטנית . אם זה המצב אני מתנצלת, יש מספר פורומים בדוקטורס שישמחו לתת לך את השרות הזה הפורום הזה הוא שונה. תבואי אלינו אם וכאשר ימאס לך מדיאטות ותביני שכדי לרזות ולהישאר רזים לתמיד לא צריך לעשות דיאטה אלא משהו אחר לגמרה. בברכה בלה

26/03/2008 | 13:54 | מאת: מיכל

האמת היא שלאחר ששלחתי את השאלה, עיינתי בפורום, וראיתי שהכיוון שלו שונה, אבל רציתי בכל זאת לציין שאני ממש לא מרגישה בדיאטה, והאוכל שציינתי שאני אוכלת, הוא אוכל שאני ממש אוהבת וטעים לי לאכול אותו. את האורז אני מחילפה לפעמים בדברים אחרים כמו קינואה, תפוח אדמה וכו', אני מאוד אוהבת סלט ירקות צבעוני, ובכלל לא סובלת מלאכול אותו. אם כבר, אני מרגישה שאני אוכלת מאוד טוב, ולא "דיאטטי" - במובן של דל ומצומצם. התהייה העיקרית שלי הייתה האם פעילות גופנית היא Must או לא. אני לא כל כך מבינה למה נגרמה לך תחושת תסכול, אני באמת נהנית מהאוכל שציינתי. אני גם אוכלת סושי כשבא לי - פשוט באותו יום במקום הבשר עם התוספת. בקיצור, אני לא כל כך מרגישה שנמנע ממני משהו. להיפף, בעבר הייתי עושה דיאטות כסח, אבל כבר מזמן נמאס לי מהן, ולכן עכשיו אני פשוט מנסה לאכול בריא ומאוזן. התפריט שציינתי גורם לי להרגיש טוב ובריא, אני לא מרגישה שאני אוכלת מעט מידי, אך גם לא הרבה מידי, ובכל זאת, תהיתי אם ככה ניתן להוריד במשקל. מעיון בפורום, הבנתי שכיוון הפורום שונה, ולכן לא רשמתי את דבריי האחרונים על מנ=ת לקבל התייחסות דיאטנית, אלא פשוט הרגשתי צורך לענות. בכל מקרה, רציתי לציין כי הפורום שלכם מעורר עניין, ובהחלט מספק נקודות למחשבה. אם זאת שוב, אני ממש לא סובלת, ולא כופה על עצמי תפריט מעיק, להפך. רק רציתי לדעת אם ניתן להוריד ממנו במשקל. בכל מקרה, תודה :)

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה