10 קג' פחות. איך עושים זאת????

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

02/10/2007 | 23:28 | מאת: דנה

אני בת 40 ושוקלת 75 קג גובה 160 . מרגישה מאוד לא טוב עם גופי , ואיך שאני נראית אבל לא מצליחה להתמיד בדיאטה. וגם כשמחזיקה קצת לא ממש יורדת. חשבתי לנסות הליכה יומית על מכשיר הליכה מידי יום. ואימון פילטיס(מקלטת) פעמים שלוש בשבוע. כמה זמן הליכה הוא אפקטיבי? האם זה יכול לעזור בלי דיאטה?

לקריאה נוספת והעמקה
03/10/2007 | 12:37 | מאת: לאה פינטו

שלום דנה אכן קשה מאוד להתמיד בדיאטה כלשהי. שהרי אם היה זה קל - לא היתה ההשמנה, תופעה רחבה כ"כ. והדיאטות היו מזמן, פותרות את כל בעיותנו. הליכה בדיוק כמו דיאטה לא ממש תפתור את הבעיה וזאת כיוון ששתיהן ממוקדות בפן החיצוני, ההתנהגותי מבלי להסב תשומת הלב הנדרשת למקור ההנעה שמייצר ומשמר את ההשמנה שלך. פעילות גופנית מכל סוג, בהחלט תתרום לתחושה הטובה שלך ולכן אמליץ עליה בחום. אך בשום מקרה לא ככלי, כאמצעי להרזייה. כדי לגרום לגוף לרזות, עלינו לחזור להיות רזים מבפנים. כל אקט חיצוני, מנציח את ההשמנה, בטווח הארוך. הסיבה שרוב בני האדם אינם מסוגלים להתמיד בדיאטה היא כיוון שהדיאטה, כתפישה, נוגדת את הביולוגיה הטבעית של הגוף. היא יוצרת התנגדות פנימית, ביולוגית ופסיכולוגית, שאותה את חווה ועליה את מעידה כשאת כותבת: " לא מצליחה להתמיד בדיאטה. וגם כשמחזיקה קצת לא ממש יורדת" ככל שתפנימי מהר יותר שהגורם לאי ההצלחה שלך בהשגת המטרה היא הדיאטה עצמה, תרוויחי. דנה, אני ממליצה לך לגלוש קצת בפורום ולקרוא תגובותנו על מנת לקבל מושג בנוגע לגישת ההרזייה ללא דיאטה. עם כל תהיה ו/או שאלה שתעלה, אנחנו כאן. חג שמח שלך לאה פינטו

04/10/2007 | 06:00 | מאת: no diet man

אני ממליץ לך לחזור לעמוד 48 בפורום. לקראת סוף העמוד למטה, ורד שואלת מספר שאלות על גישת ההרזיה ללא דיאטה ומקבלת תשובות מפורטות ומרתקות. זה יעזור לך מאוד להבין במה מדובר. בהצלחה!

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה