פירות

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

28/07/2007 | 22:34 | מאת: קורל

שלום בלה ולאה. לפני 3 שנים הייתי בעודף משקל של כ-45 קילו. זה התחיל בילדות על רקע גנטי ובעיות הורמונליות והמשיך עם עוד סיבות... נואשתי מדיאטנים, רופאים, תפריטים, טיפולים וכלום גם לא הצליח. ואז מתוך הרמת ידיים באה הישועה, ככה לבד רזיתי 200 ג' בשבוע ואחרי שנתיים בדיוק באותו קצב, השלתי 35 ק"ג. היום כמובן אני יותר מודעת ועושה ספורט. אבל החשוב הוא שלמדתי להקשיב לגוף שלי: מתי אני רעבה, מה לאכול, כמה לאכול, באיזה שעות לאכול וכו'. אני גם מרגישה טוב, בדיקות הדם מצוינות ונשארו רק 8 ק"ג להוריד... אני לא הולכת לפי תפריטים, כי ברגע שאומרים לי מה לאכול ומתי זה כבר נועד לכשלון! בקיצור, המצחיק שאני עדיין מגלה תופעות על הגוף שלי ולומדת אותו עם השינויים. רציתי לשאול משהו דווקא מבחינה בריאותית ולא קלורית כמובן. עד לפני שנה לא אכלתי פירות ועכשיו נורא בא לי. כשחם יש לי פחות תיאבון והפרי מרווה ומשביע אותי. השאלה לא לגבי איזה פרי אלא לגבי הכמויות. מה קורה שחלק גדול מהיום מתבסס רק על פירות ? זה לא בנוסף לאוכל אלא במקום... כמובן שהסוכר תקין. תודה על עצתכן והתייחסתוכן.

לקריאה נוספת והעמקה
29/07/2007 | 08:03 | מאת: בלה אגמון

קורל היקרה. סיפורך הוא דוגמא מובהקת לאיך הרזיה ללא דיאטה אכן מביאה לתוצאות. את מספרת שדווקא אחרי שהפסקת להקשיב למומחים חיצוניים והתחלת לכבד את גופך ירדת יפה מאד במשקל. אז גילית את הדרך הנכונה אבל את עדיין לא בטוחה וצריכה אישור של מומחים שזה נכון עבורך. מנקודת מבטי זה בסדר גמור לאכל פירות כי זה מה שכרגע גופך זקוק אני יודעת את כל המידע על חשיבות הגיוון אבל מאמינה בכל ליבי שאם את באמת מקשיבה לגופך הוא יכוון אותך בסופו של דבר גם למזונות אחרים . אז תמשיכי לעשות מה שאת עושה אבל אל תשכחי כל הזמן לבדוק האם באמת זה מה שגופך מבקש ואולי כבר יש לו בקשות נוספות. בברכה, בלה

29/07/2007 | 10:41 | מאת: קורל

בוקר טוב, גם אני חושבת שאם הגוף רוצה להחליף אוכל מוצק במזון קל קר ומרווה - צריך ללכת על זה ולא לאכול דברים אחרים. הרי חלק גדול מהירידה במשקל ובעיקר ההרגשה הטובה (פיזית) נובעים מזה שאני אוכלת רק כשאני רעבה ורק מה שאני רוצה וחושבת שצריך. היום נשקלתי וראיתי שאני לא עולה במשקל עם השינויים כך שאני מרגישה עוד יותר בטחון בדרך שלי.

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה