צריכה עצה :(

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

23/10/2006 | 19:41 | מאת: מעיין

שלום, תראי, אני מקווה שאת זוכרת את הסיפור שלי ( אנורקסיה ).. התחלטי טיפול במרפאת הנוטרים ברעננה ומאז שאני שם ( 4 חודשים ) ירדתי 6 קילו במשקל והמשקל עומד היום על 45 קילו שזה לא כזה רציני ( אני 1.50 ). בגלל שקשה לי לשתף עם הדיאטנית שם פעולה היא והפסיכיאטרית החליטו שאני צריכה להתחיל טיפול תרופתי ואני ממש פוחדת מיזה, הן גם ציינו בפניי שאם אני לא יקח את הטיפול התרופתי אז הן מפסיקות לי את הטיפול בכלל. האם אפשר להכריח אדם שלא רוצה לקחת תרופות???? אני לא יודעת מה לעשות? מצד אחד אני זקוקה לטיפול הזה אבל צמד שני אני לא מכנה לטיפול עם תרופות.. אני שוקלת להגיד לדיאטנית שאני מסכימה עם ההחלטה שלם להפסיק את הטיפול ושאני מסרבת לקחת את התרופות. מעיין.

לקריאה נוספת והעמקה
23/10/2006 | 22:16 | מאת: בלה אגמון

מעין היקרה. אני מבינה את החששות והקושי שלך זה טבעי. אבל עליך לא לוותר למחלה ולהמשיך את הטיפול זה ממש חשוב. אין לך מה לחשוש מטיפול תרופתי ,מניסיוני זה מאד מאד עוזר ועושה ממש מהפך בהרגשה.עליך להבין שהם רוצים לטובתך וחשוב מאד שתסמכי עלהם. אני בטוחה שהדיאטנית שם היא מאד מקצועית וטובה, נסי לבדוק מה בידיוק מפריע לך ביחסים אתה ואולי תוכלי לשתף אותה כדי שהיא תוכל לעזור לך. חשוב מאד שיהיו לך יחסים טובים עם כל המטפלים שלך כדי שתוכלי לנצל יחד אתם את המחלה שלך. בברכה בלה

24/10/2006 | 05:22 | מאת: מעיין

היי.. תראי, הקשר שלי עם הדיאטנית שלי הוא קשר ממש טוב. היא מבינה ומתחשבת אבל אני לא יודעת איך לשכנע אותה שהטיפול התרופתי לא בשבילי זה בעצם לשכנע את הפסיכיאטרית של המרפאה. אני מעדיפה לא להיות מטופלת בכלל מאשר לקחת כדורים שאני לא רוצה.. תודה מעיין.

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה