אפשר לקבל דוגמא למשפט

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

16/07/2017 | 23:17 | מאת: אוכל שאלה

" כמות האוכל שאנחנו אוכלים בארוחה תשתנה בהתאם להרכב הארוחה". חשבתי שלא משנה מה בוחרים לאכול בסוף מגיעים לאותה כמות שנאכלת ומכאן גם אותן מספר הקלוריות. נגיד יש צורך לאכול 200 קלוריות:בעצם האמירה הזו אומרת שאני אוכל שתי פרוסות לחם (כדי להגיע ל200 קלוריות) או חתיכת עוגת שוקולד קטנה (שהיא 200 קלוריות)? זו הכוונה? מצד שני ,נפח של הלחם גדול יותר מחתיכת עוגת השוקולד. יש פה סתירה לחלוטין. אפשר בבקשה לקבל הסבר מדוייק לזה,כי אני לא מצליח להבין את זה וזה חשוב לי. תודה

לקריאה נוספת והעמקה
17/07/2017 | 09:01 | מאת: נדיה גרינשטיין כהן

אתה מחפש כמות מדוייקת של אוכל שתתאים לכל ארוחה בהתאם לאוכל שאתה בוחר. אין דבר כזה. בגדול כדי להגיע לשובע אתה צריך כמות אוכל מסויימת ( שכן, אפשר בדיעבד לתרגם לקלוריות, אבל בשביל מה?) שמשתנה בכל ארוחה. אם את אוכל עוגה, אתה תאכל כמות עוגה בהתאם לרעב שלך באותה ארוחה. ואם באותה ארוחה בחרת לחם, תאכל כמות לחם שתשביע אותך לאותה ארוחה. הרכב הארוחה ישנה את הכמות שאתה צורך מכל מרכיב. למשל, לחם עם גבינה, תאכל פחות פרוסות לחם מאשר אם היית בוחר לחם בלי כלום.

17/07/2017 | 14:35 | מאת: ממשיך

שאני חופר פשוט זה ממש חשוב לי להבין כדי שאני יכול לאכול בחופשיות עפ רצונותיי: נכון ששובע לא מורכב רק מנפח אלא ממכלול של דברים,אבל,עדיין אני חייב להבין: אם אני שם על השולחן לחם של 200 קלוריות ושוקולד של 200 קלוריות,כמותית/נפחית ,הלחם הוא רב יותר,מכאן שאפשר להגיע לשובע מהר יותר מהלחם ,והוא יאכל כמותית,פחות מהשוקולד. אז העובדה ששובע זה לא רק נפח,מה זה אומר לי ספציפית לארוחה הזו? הלחם חייב להיות נאכל פחות מהשוקולד ספציפית לארוחה הזו לא משנה איך אני אסובב את הנתונים ,כי הוא נותן יותר נפח,או ממלא יותר מהר את הקיבה,ונפח זה חלק מהשובע. אני מודה לך מאוד מראש!

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה