לידת תאומים אחרי קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לידה ראשונה קיסרי עקב מצב עכוז. כעת בהריון תאומים- הרופאים ממליצים על קיסרי מפאת סכנה של קרע ברחם. האם יש נתונים המראים מה רמת הסיכון או מה הסיכון אל מול לידת תאומים שאינה אחרי קיסרי? מצאתי מחקר אחד שלא מצא הבדלים אבל מניחה שהרופאים מתבססים על נתונים אחרים. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ניתוח קיסרי בעבר אינו התוויית נגד מוחלטת ללידת תאומים רגילה. הסיכונים בלידה תלויים בגורמים שונים הן מבחינת ההרה והן מבחינת העוברים. ממליצה להתייעץ עם הרופא המטפל שלך המכיר אותך ואת ההריון בנוגע לשיקולים השונים. בהצלחה