הכוונה ועצה לגבי כדורים

דיון מתוך פורום  התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה

01/08/2015 | 19:45 | מאת: Stranger

שלום, ניסיתי בפורום אחר ולא קיבלתי מענה.. מנסה שוב... אני לא בטוחה אם אני בפורום הנכון או מה בדיוק קורה לי. אני רק יודעת שמשהו לא בסדר. כבר חודשיים אני לא מצליחה להרדם (לפעמים שלושה ימים ברציפות). אני כל הזמן בוכה מכל דבר. מסתגרת בדירה מתרחקת מכולם- מצד אחד מתה למישהו לדבר איתו ולפרוק מצד שני לא רוצה לראות אף אחד וגם ככה לא יודעת להסביר מה אני מרגישה. אין לי חשק לכלום ושום דבר לא מעניין אותי. אני לא יודעת אם משהו מהדברים האלו קשור או לא אבל לפני חודשיים חבר ללימודים התאבד. בהתחלה לא הרגשתי יותר מידי חיבור למה שקורה (לא היינו חברים טובים אבל אנחנו קבוצה קטנה וקרובה יחסית) אבל אחרי כמה ימים זה התחיל. משהו דומה קרה לי לפני שנה בעצמה נמוכה יותר במהלך צוק איתן שהיה גם תקופת מבחנים (יש לי קשיי קשב וריכוז משמעותיים וכל תקופת מבחנים היא סיוט מבחינתי). גרתי בדרום אז ופסיכולוגית אמרה לי שיכול להיות שמדובר בפוסט טראומה (בעופרת יצוקה גרתי בשדרות תחת התקפות טילים מאסיביות ואחד הסטודנטים אף נהרג מפגיעה לא רחוק ממני). אלא שהפעם זה לא התחיל ממלחמה, למרות שאני בהחלט מרגישה את השפעת אירועי הימים האחרונים בעליית דופק, בבכי, חוסר ריכוז (שוב תקופת מבחנים), ובנטייה כללית לשבור את הכלים. לפני כחודש הלכתי לשלוש פגישות עם פסיכולוגית אבל אני לא בעניין של להמשיך. אחרי כל המגילה הזו השאלה שלי היא בעצם מה לעזאזל קורה לי.. ועוד שאלה אחת- האם יש כדורים ללא מרשם רופא שיכולים לעזור לי להרגע ולישון? לקחתי נרבן כי הוא טבעי אבל הוא לא עושה כלום ממש אשמח לעזרה או להכוונה לפורום מתאים..

לקריאה נוספת והעמקה

STRANGER הפורום בהחלט מתאים לשאלתך, אך ממש לא מתאים ולא מספיק כדי לעשות אבחנה ממשית וראויה למצבך והמקור לבעייתך. חבל שאחרי "שלוש פגישות עם פסיכולוגית" את "לא בעניין של להמשיך". שכן, להערכתי את זקוקה לייעוץ/טיפול פסיכולוגי מתאים. במהלכו ניתן יהיה לברר המקור למצוקתך ואף לציידך בכלים מתאימים להתמודדות והקלה משמעותית של מצוקתך והסימפטומים הנלווים, כולל קשיי השינה וההירדמות. באשר לקשיי השינה שלך, איננו עוסקים בכדורים. אך אני בהחלט ממליץ ואפילו במקביל לטיפול הפסיכולוגי על לימוד ותרגול של טכניקות להרפיה עצמית, כדוגמת אילו שתוכלי למצוא באתר המעולה של ד"ר ברוך אליצור (חפשי בגוגל).

03/08/2015 | 18:58 | מאת: stranger

תודה רבה אני לא רואה טעם בטיפול כי אני לא מצליחה לבטא מה אני מרגישה ובעיקר כי ברגע שאני לא "בתוך זה", כאילו הכל נמחק ולא היה מעולם. כך שזה מרגיש דיי טפשי לשבת שם ולדבר על היומיום כשברגע שאני חוזרת להיות לבד אני מרגישה שאני הולכת להתפוצץ.. אבדוק באינטרנט לגבי טכניקות הרפיה כפי שהצעת תודה רבה

מנהל פורום התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה