פלואוריד בכדורים
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלתי היא : האם כדורי פלאוריד או פלאוריד בכלל יכול להעלות את מידת ההיפראקטיביות אצל ילדה בת 5 שיש לה את התסמונת ? ( קראתי מאמר בנושא ) ואם כך האם כדאי להפסיק את מתן הכדורים? בתודה מראש מלכה
מלכה שלום. אינני יודע מאין את בארץ אך המלצת משרד הבריאות העדכנית היא :לא לתת תוספי פלואוריד אלא אם כן רופא/ת השיניים קבע בהתאם לקבוצת הסיכון לה משתייכת הילדה שהיא זקוקה לתוספת פלואוריד בכדורים .יש לשקול את ההחלטה מחדש לאור ההנחיות . אם בכל זאת הרופא מצא לנחוץ לרשום לה מרשם לפלואוריד בכדורים לא ידוע לי על החמרת היפראקטיביות כתוצאה מתוספי פלואוריד .אשמח אם תפני אותי למאמר זה .