צביעת שיניים
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובלת משיניים צהובות.למרות ניקויים חוזרים אצל השיננית, השיניים עדיין צהובות. אמרו לי כי ניתן לבצע צביעת שיניים. האם קיים דבר כזה, ואם כן האם תוכל לתת לי פרטים נוספים בנושא?
רונית שלום ! אני אולי לא מכיר את התהליך שאת מתכוונת לו של צביעה . קיימים תהליכים של הלבנת שיניים BLEECH בהם משתמשים בחומרים על בסיס מי חמצן מרוכזים תוך חימום ומתקבלת הבהרת השיניים במרפאת השיניים.תהליך דומה יש גם להלבנה ביתית עם סד פלסטיק מותאם לפה שממלאים בחומר הלבנה איטי יותר למשך מספר דקות בכל יום עד לקבלת התוצאה הרצוייה . שיניים שאינן מתבהרות או צבועות בגוון כהה למדי ניתן לצפות בציפוי חרסינה המוכן לפי מטבע במעבדת השינים לאחר הסרת שכבה בת 0.5 עד 1 מ"מ מן האמאיל של השן והדבקת הציפוי בעזרת חומר מרוכב לשן התוצאה שמתקבלת היא הלבנה ושינוי גוון .