מסטיקים - לבריאות?!?
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אודה לחוות דעתכם על לעיסת כל המסטיקים הנמכרים בפארמים והמפורסמים כתוספי ויטמין c ותוספי סידן - האם כדאי ללעוס אותם?
לקריאה נוספת והעמקה
סוזי שלום . מסטיקים ככלל הם אביזר לפעילות יתר של מערכת הלעיסה וככאלה הם נראים לי מיותרים לגמרי ואפילו מזיקים כל פעילות היתר של השרירים והמפרקים והשיניים גוררת בלאי ,שחיקה ונזק מצטבר למערכת (הכל במידה) . התוצאה במקרה הטוב היפרטרופיה של שרירי ה-MASETER וה--TEMPORALIS וקבלת פנים מרובעות ושיניים שחוקות . לגבי תוספי הסידן והויטמינים הרי אפשר לבלוע אותם בכדורים או לחילופין ועדיף לאכול דיאטה מאוזנת .