ניקוי שיניים
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לבתי נשברו שתי השניים הקדמיות, לאחר טיפול אצל רופאת שינייים , הכולל סתימה קבועה ועיצוב השיניים, רואים על השיניים סימנים חומים בין השן הטבעית לסתימה . למרות שאנו מקפידים מאוד על ציחצוח נכון יומי . איך אפשר להתגבר על הבעיה הנ"ל בבית ? תודה
רענן שלום. לעיתים קרובות נצבע הגבול בין השחזור לשן בצבע אורגני שמקורו או בבקטריות או במאכלים או משקאות צבעוניים כגון קוקה קולה ,תה קפה קקאו או כל חומר שמשחים . הסרת צבע זה בבית אינו אפשרי אלא במרפאת השינים ע"י הרופא/ה או השיננית ברשות . מומלץ לך לפנות אל הרופא/ה ששחזר/ה את שיני בתך לצורך ניקוי השיניים .