צמיחת שן מהחיך
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לבני בן ה-11 צמחה שן מהחיך .מה עושים עם זה ?האם זה יעלם או צריך לעקור אותה.? אודה על תשובתך המהירה
לקריאה נוספת והעמקה
שרונה שלום . השן שצומחת לבנך באמצע החך דורשת בדיקה ואיבחון ולאחר מכן טיפול כנדרש לפי המצב . פני לרופא/ת שיניים לילדים במקום מגורייך . שן כזו בגיל 11 יכולה להיות אחת הניבים הבוקעת לא במקומה ויתכן וניתן להחזיר אותה אורטודונטית למקום או לחילופין לא ניתן להחזירה ויש לוותר עליה . זו יכולה להיות שן עודפת ואז יש לעקרה לפני שתגרום לעיוות השיניים באיזור . בכל מקרה טוב תעשי אם תקדימי רפואה למכה ותפני לבדיקה .