יישור שיניים
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מעונין ליישר את שיניי האם יש אפשרות ליישר אותם לא ע"י גשר, אלא ע"י ניתוח או משהו מן הסוג???
מאיר שלום לך, ישור שיניים יכול התבצע בד"כ ע"י מכשיר אורטודונטי אך ישנם מקרים מאוד נדירים בהם ניתן לתקן מצב בכירורגיה בלבד מקרים אלו צריכים בכל מקרה הכנה אורטודונטית ולעיתים אף השלמה אורטודונטית במכשירים כגון טבעות מדבקות וקשתות או פלטות .יחד עם זה ישנם טיפולים עם מיכשור בלתי נראה בצד הפנימי של השיניים -טיפול לינגוולי.