שטיפת פה במי חמצן. כדאי?
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 49 בריאה בדרך כלל. מצב השיניים והחניכיים תקין. בשנתיים האחרונות יש לי מדי פעם צריבה קלה בחניכיים אך אין לי ממש דלקת בחניכיים. האם כדאי לי לשטוף את הפה במי חמצן 3% ? ואם כן באיזה תדירות ?
לקריאה נוספת והעמקה
שרה שלום. במצב אותו את מתארת די בצחצוח שיניים קפדני עם משחת שיניים המכילה פלואוריד ותכשיר אנטיספטי (רוב המשחות מכילות אותם).מיותר לשטוף את הפה במי חמצן אלא אם כן את סובלת מריחות פה רעים .
היי אוכל לקבל פירוט לגבי שטיפת פה במי חמצן לריחות פה?
מי חמצן לא יעלימו ריח פה. נסה לצחצח ולשטוף עם משחה ומי פה מרידול