יישור שיניים
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אורתודנט המטפל ביישור שיניה של בתי המליץ להשחיז, על-מנת להצר, את שיניה הקדמיות,התחתונות,כחלק מהטיפול. לנוכח התנגדותי טען כי זהו טיפול מקובל ובטוח. אשמח לקבל חוו"ד נוספת. תודה.
רחל היקרה. אינני יכול לבדוק את בתך ולסקור את צילומי הרנטגן הפנורמי והצפלומטרי ולכן לא אסתכן בחוות דעת. מומלץ שתפני לאורטודונט נוסף באזור מגורייך לשם קבלת חוות דעת נוספת או לחילופין למחלקות האורטודונטיה בשתי הפקולטות לרפואת שיניים בירושליים ובתל אביב ליעוץ אורטודונטי הניתן בשתיהן. ככלל ישנו טיפול של STRIPING שמקובל להשגת מקום מינימלי של 1-1.5 מ"מ בקשת קדמית ואם הדבר נעשה בידי אורטודונט מומחה הטיפול משיג את מטרתו ואינו פוגע בצורה חמורה בשיניים למעט פחות מרבע מ"מ שנגרע מכל משטח מגע של שן באזור הקדמי .