בעיה בלסתות
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה הלסתות שלי לא נסגרות כמו קודם. אני צריכה לסדר אותן כדי שתסגרנה אחת על השניה. איני חשה בכאב אבל באי נוחות. האם יש מה לעשות?
אסנת היקרה . קשה לקבוע לפי האינפורמציה המועטה שאת מוסרת במה מדובר . הייתי ממליץ לך לפנות לרופא שיניים לבדיקה והוא יאבחן ויחליט אם יש צורך בטיפול ומי יבצעו. מדובר כנראה בהפרעה בסגר אשר לא ברור מה גרם לה (יתכן והשיניים שינו עמדה בפיך עקב מרווח של שן שנעקרה ולא הושלמה ). על כל פנים מצב כזה עם כאבים בפרקי הלסת מחייב בדיקה של רופא שינים כדי לא להחמיר את המצב .
רופא השיניים אמר לי שאינו מוצא בעיה ואם לא כואב לי לא יטפלו. זה עניין של נוחות. אגב, לא עקרתי שיניים כבר עשרות שנים . תודה על התשובה המהירה. אסנת