שאלה עדינה
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. נודע לי היום , מפיו של רופא השינים שלי ,כי הינו הומוסקסואל. אני בפניקה! מה לעשות? ללכת להבדק ? לתשובה מהירה אצפה.
אם לא שכבת איתו, אתה יכול להשאר רגוע (אם שכבת איתו עם קונדום גם כן תוכל להשאר רגוע...)
לגולש בפניקה שלום .הירגע! ראשית -העברת מחלות מידבקות מהרופא למתרפא מצריכה מגע של פצע מדמם בידו של הרופא עם רירית פצועה בפי הפציינט . צירוף מקרים כזה הוא נדיר ביותר . חציצת הכפפות מקטינה עוד בהרבה את הסיכוי כמו גם האימונו גלובולינים המצויים ברוק ומונעים עד למינימום את סכנות ההידבקות . שנית - לא כל הומוסכסואל הוא בהכרח נשא או חולה באיידס או צהבות B ו C למעשה כמות החולים והנשאים בקרב הקהילה הומוסכסואלית דומים לאלו ל ההטרוסכסואליים בזכות מודעות וחינוך לשימוש בקונדומים , כך שהחשש שלך איננו מוצדק . אם בכל זאת לא נרגעת , תוכל לפנות לרופאך ולבקשו להמציא לך ממצאי בדיקה עדכנית ובעצמך תוכל לעבור בדיקת דם לנוגדני וירוסים ולהירגע .