שן בינה
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב: אני בחור בן 35 שגיליתי שכנראה צומחת לי שן בינה ! התופעות הן כאב בחניכיים האחוריות היכן שאין שיניים והרגשה כאילו צומחת שן שמבקיעה את הבשר. היתכן ? תודה מראש
יתכן גם יתכן ששן בינה מנסה לבקוע באזור אותו אתה מתאר .תיתכן גם דלקת חניכיים מאחורי שן אחרונה או פגיעה מכנית של אוכל קשה בחניכיים שם.כדי לא להשתמש בפורום שלנו לאבחון תופעות בפיך שאין אנו רואים לא את המצב הקליני ולא את צילומי הרנטגן - מוטב לנו שלא נאבחן באינטרנט . מוטב שתפנה אל רופא השינים שלך כדי שיאבחן ובמידת הצורך יציע לך טיפול בבעיה אם אכן היא קיימת.