עששת
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 2.5 נראה לי שהוא מפתח עששת (ישנם מוקדים שחורים על השניים), הוא לא נותן לנו לצחצח לו את השיניים, ואם אנחנו כבר מנסים לצחצח אז זה ממש הולך קשה. שאלתי היא: איך ניתן לטפל בבעיה זו? והאם ישנה דרך לטפול בילד קטן? תודה אתי
אתי שלום וחג שמח. הטיפול הקורטיבי בעששת הוא לא צחצוח שיניים אלא פניה לרופא שיניים רצוי מומחה לפדודונטיה לשם אבחון ובמידת הצורך סילוק מוקדי העששת ומילוי חומר השן החסר בשחזורים . הטיפול המניעתי חייב להיות לאורך כל הזמן צמצום ניכר בכמות ותדירות צריכת מזון או משקה ממותקים בסוכרוז וצחצוח ע"י ההורים של שיני הילד. אךהוא לא יכול לעצור את העששת שכבר פגעה בשיני ילדך. פנו בהקדם לרופא שיניים !