פלואוריד
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כן או לא להוסיף לילדים פלואוריד?
לקריאה נוספת והעמקה
גילה שלום וחג שמח לך וכל בית ישראל ושנשמע בשורות טובות יותר . לפי ההנחיה של מנהל האגף לבריאות השן אין צורך להוסיף פלואוריד בכדורים ואו בטיפות לילדים בכל שטחה של ישראל . רק רופא שיניים לאחר בדיקה מעמיקה אם הוא מגלה שילד/ה בקבוצת סיכון גבוה לעששת יכול להחליט על מתן תוספת פלואור לילד/ה הספציפי שבדק . התשובה :לא צריך לתת תוספת פלואור ככלל . לילדים בודדים השייכים לקבוצות סיכון גבוה ,לפי החלטתו של רופא שיניים ומרשם אישי שלו ינתנו תוספי פלואור.