זהירות ממומחים ברפואת שיניים
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ליאת בעיקר ( וגם למשה ) בניגוד לליאת שנראה שאינה מכירה את התחום, ד"ר גרינבאום מכיר גם מכיר. יש התכתבות מסועפת ובה משרד הבריאות(!) מודה בעובדות לגבי תוראי המומחה ( ראה התכתבות מס' שוקרות מתחת ). הסיבה שאי אפשר לכתוב שמות היא שמשרד הבריאות אינו מוכן לפרסם לקהל הרחב את השמות. לגבי האזהרה מתביעת דיבה. ליאת הצחת אותי. לארגוני המומחים ולהרסתדרות לרפואת שיניים יש הון עתק ועו"ד שמקבלים שכר קבוע והסיבה הוחידה שלא תובעים אותי לדין על הוצאת דיבה היא העובדה שאי אפשר לזכות אם הצד השני דובר אמת !!! נראה לי שאני עושה שרות צרכני טוב בכך שאני מזהיר את הציבור מתוארי המומחה ברפואת שיניים. האם לא לזה נועד הפורום ?
סה"כ אתה צודק !!! למה אתה לא עונה לE-MAIL ששלחתי לך? סה"כ אנחנו שכנים בשדרות מוריה.....עודד שרון