נסיגת חניכיים
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר גרינבאום, יש לי בעייה של שיניים צהובות, רגישות ובעייה חמורה של נסיגת חניכיים למרות שאני מקפיד על צחצוח ושימוש באביזרי ניקוי (ואני צעיר יחסית) מה עוד אפשר לעשות
למה לא עונים לי?
איל שלום !סליחה על האיחור בתשובה ! כדי להשיב לך עברתי מחדש על כל הספרות ברפואת השיניים ומצאתי רק פתרון אחד :פנייה לרופא/ת שיניים שלאחר בדיקה מדוקדקת קלינית ורנטגנית יציעו לך את תכנית הטיפול המתאימה שכנראה תכלול :HOME CARE ,הקצעת שורשים ואולי גם הפניה למומחה לפריודונטיה לשקול כירורגיה בחניכיים אם צריך,והבהרה של השיניים אם זה ניתן לביצוע