כאב בשן באכילת מתוק+מברשת שיניים חשמלית
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור -הבעיה אצלי היא כשאני אוכל אוכל מתוק, כמו שוקולד, והוא נמרח על השיניים הטוחנות מצד ימין מקדימה ומלמעלה אני מרגיש כאב. לא חמור ולא להרבה זמן אבל מורגש בודאות. עוד אציין כי הייתי אצל רופא שיניים ושיננית, עשו לי צילום של הלסת וגם בדקו אך לא מצאו חור. אשמח לשמוע את דעתך. האם זו רגישות? אולי זה קשור לכך שמגיל קטן יש לי אטמים בשן? חוץ מאכילת מתוק אין לי בעיות אחרות. אני יכול לאכול אוכל קר/חם בלי להרגיש דבר. וזה גם לא מופיע ב100% מהמקרים של אכילת מתוק. - אי רוצה לקנות מברשת שיניים חשמלית(oral b 3000), אולי אתה יודע כמה זמן הסוללה מחזיקה בלי טעינה? תודה!
רגישות למתוק עלולה לרמז או על חור באחת השיניים או על נסיגת חניכיים