טיפול אורתודנטי בגיל מאוחר
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני בן 26 ושוקל טיפול אורתודנטי לצמצום מרווח (כחצי ס"מ) בין שתי השיניים החותכות. שאלתי היא כזו - האם ישנה אפשרות לעבור טיפול ניסתר, הווה אומר, המינימום הוויזואלי, או שמא עלי להסתפק בגשר הסטנדרטי ?
שלום לך. שמי עודד ואני בן 26 וזה עתה הורידו לי גשר מהלסת התחתונה. הגשר היה שקוף וכמעט שלא נראה. בלסת העליונה היתה לי פלטה, שכעיקרון הלכתי איתה רק בלילה. הטיפול אמנם היה טיפה ארוך יותר אבל זה לא היה הכי נעים ללכת עם זה ביומיום. בסה"כ הטיפול היה שווה ואני לא מתחרט שעשיתי אותו בגיל מאוחר. התוצאות מדברות על פני השטח... בהצלחה עודד נ.ב קח בחשבון שהטיפול יקר מאוד. תוהה כתב/ה: > > הנני בן 26 ושוקל טיפול אורתודנטי לצמצום מרווח (כחצי ס"מ) בין > שתי השיניים החותכות. שאלתי היא כזו - האם ישנה אפשרות לעבור > טיפול ניסתר, הווה אומר, המינימום הוויזואלי, או שמא עלי להסתפק > בגשר הסטנדרטי ?
תוכל להתעניין באתר של אגודת האורטודונטים לגבי מומחים שהתמחו בשיטה הלינגוולית ובודאי תמצא ברשימה שיתנו לך את הרופא הנמצא באיזור מגוריך [email protected]