מתן פלאוריד לילדים(היפראקטיבים)
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר' שלום! שאלתי היא האם כדאי לתת לילדה בת 5 כדורי פלאוריד , הילדה היא היפר אקטיבית המטופלת בריטלין , במאמר מסויים קראתי שהפלואויד מגביר את ההיפראקטיביות ?? אנה וחחה את דעתך בנדון . בברכה מלכי
לקריאה נוספת והעמקה
מלכי שלום. מנהל האגף לבריאות השן אינו ממליץ על מתן תוספי פלואוריד לכל הילדים .ההחלטה להמליץ על מתן פלואוריד ניתנת באופן פרטני ע"י רופא/ת השיניים בהתאם לקבוצת הסיכון אליה משתייך או לא משתייך ילדך בן החמש. לא ידוע לי על השפעות גומלין בין ריטלין לבין כדורי פלואוריד .אודה לך אם תפני אותי למאמר שקראת .