Atridox
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר נכבד, קראתי מאמר באינטרנט לגבי שימוש בתרופה חדשה בטיפול במחלות חניכים עם תרופה בשם ATRIDOX. אבקש פרטים על טיפול הנ"ל. בתודה
חואן היקר! מדובר בתכשיר אניביוטי על בסיס דוקסילין אשר נמצא בג'ל המשחרר אותו לאט לאט לכיסים בחניכיים וממית את החידקים תוך הצערת אוכלוסיית החידקים שם ! כידוע מחלת חניכיים הינה זיהום אופורטוניסטי המחריף עם ריבוי חידקים אלימים ומזיקים בפלאק הדנטלי ותגובת החניכיים לריבוי זה מניבה הרס נוסף של העצם ורקמת החיבור של השן! עלי להתיעץ עם הרוקח המחוזי לגבי מינון התכשיר וריכוז החומר הפעיל בו וארחיב את תשובתי לך !