טיפול בכל בעיות השיניים בהרדמה כללית
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי אינסטינקט מאוד רגיש כשאני פותח את הפה אני מרגיש בחילות כשמישהו מכניס לי משהו לפה - מכשירים של רופא שיניים או אפילו ציחצוח שיניים שגרתי. הייתי רוצה לדע, בבקשה, אם יש אפשרות לטפל בשיניים בהרדמה כללית. האם יש משהו במה שאומרים על בעיות אחרי הרדמה כללית ? האם אפשר לעשות הכל בפעם אחת (בהרדמה כללית יחידה) ? אודה על תשובה
ניתן לטפל בשיניים תוך דיכוי רפלקס ההקאה תוך שימוש בגאז צחוק ואפילו היפנוזה לפני נסיונות להרדמה כללית .אם אין ברירה בוחרים בלית ברירה בהרדמה כללית .