בדיקת רופאת חניכיים.......

דיון מתוך פורום  רפואת שיניים

25/06/2026 | 20:18 | מאת: אלמונית

היי הייתי היום בבדיקה אצל רופאת חניכיים והיא אמרה שיש לי עדיין דלקת בחניכיים.עשיתי הקצאת שורשים לפני חצי שנה והיא אמרה לי לעשות שוב בצד שעשיתי קבעתי תור לחצי פה ושבוע אחרי לחצי השני האם זה אפשר בהפרש של שבוע?אציין גם שעברתי עקירה של שן קדמית לפני חודשיים וכאגע אני עם תותבת.היא אמרה שעד שהחניכיים לא יבריאו לא ניתן לעשות שתל בשן.ואמרה שיש לי דלקת וכיסים בחניכיים והטיפול הוא הקצאת שורשים ושימוש במברשת שיניים חשמלית

מנהל פורום רפואת שיניים