בדיקת רופאת חניכיים.......
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי הייתי היום בבדיקה אצל רופאת חניכיים והיא אמרה שיש לי עדיין דלקת בחניכיים.עשיתי הקצאת שורשים לפני חצי שנה והיא אמרה לי לעשות שוב בצד שעשיתי קבעתי תור לחצי פה ושבוע אחרי לחצי השני האם זה אפשר בהפרש של שבוע?אציין גם שעברתי עקירה של שן קדמית לפני חודשיים וכאגע אני עם תותבת.היא אמרה שעד שהחניכיים לא יבריאו לא ניתן לעשות שתל בשן.ואמרה שיש לי דלקת וכיסים בחניכיים והטיפול הוא הקצאת שורשים ושימוש במברשת שיניים חשמלית