חניכיים, הקצאת שורשים....

דיון מתוך פורום  רפואת שיניים

24/06/2026 | 13:47 | מאת: אלה

זה הגיוני שאחרי שבוע במקום שטוםלתי יש דימום, ומה גם שראיתי שיש סדק באחד הכתרים שיושהים על הגשר השפיץ.של הכתר נסדק. יש מצב שהכלים.השהפעיל כוח גרם לזה למרות שהייתי תחת הרדמה? פשוט יש לי צד שני לעשות ואני חוששת ללכת.בגלל המצב

בזמן טיפול הכל יכול לקרות. אני משער שנשלחת לפריודונט על ידי רופא השיניים הכללי שלך. אז לכי אליו לבדיקה

24/06/2026 | 14:42 | מאת: אלה

הלכתי לפרויודנט דרך ביטוח שיניים אחרי צילומי סטטוס שאמרו לי לעשות קודם הקצאת.שורשים לפני טיפול של שתלים, הפרןיודנט לא קשור בכלל לרופא שטרם גם הלכתי אליו, אמרתי שאטפל קודם בבסיס, אבל לא שיערתי שזה יגיע למצב כזה, הרגשתי שהפעיל לחץ עם כלים ידניים שעבד כשהייתי תחת הרדמה במקום שם ויש גם שפיץ של הכתר שמחובר לגשר שכנראה גם ירד, דיצום, דחיסת מזון. כשאני שבועיים אחרי וגם עשה לי רבע למעלה ורבע למטה לא באותו לסת כי אמר שאסור להרדים לסת שלמה שלא אבלע את הלשון לא יודעת מה קשקש לי, כמה זה צריך.להיות? במקום שישפר לי את המצב זה רק נהיה גרוע יותר ובטוח שיגיד שהיתה לי נסיגה והוא הוציא את האבנית והכל בסדר

מנהל פורום רפואת שיניים