הקצעצ שורשים חניכיים
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי הקצעת שורשים אצר פרויודנט חצי פה למעלה ולמטה כי לדבריו שלא ירדם לי לסת שלמה וזה מסוכן, מעל היה גשר 4 כתרים, אחרח שבוע נוצר רווח גדול מאד בין החניכיים לגשר מה שלא היה לפני וגם אאיתי שהשפיץ.של הכתר אולי נסדק חסר חתיכה ויש קצת דימום בין אכילה ודחיסה של מזון שלא היה לפני האם זה מצב תקין? מה עלי לעשות? כי יש לי לבצע השלמת טיפול וחוששת, אשמח לתגובה
רצוי ללכת לרופא שיניים כללי שיבדוק את הגשר גם לגבי השלמות שלו וגם לגבי הפגש עם החניכיים והרווח