המשך עקירה..............

דיון מתוך פורום  רפואת שיניים

06/05/2026 | 12:26 | מאת: אלמונית

רשום לי בדף הנחיות לגרגר מי מלח האם אפשר לירוק אותם. או לבלוע?איך לצחצח אחרי יממה של עקירה? כי הבנתי שזה יכול לפגוע בקריש דם

בשום אופן לא לגרגר. זה פוגע בקריש הדם

מנהל פורום רפואת שיניים