המשך עקירה............

דיון מתוך פורום  רפואת שיניים

05/05/2026 | 17:07 | מאת: אלמונית

אציין שעברתי עקירה רגילה ולא כירורגית מה אני יכולה לאכול אני 4 שעות אחרי עקירה קראתי שאסור דברים מתובלנים,חריפים,חמוצים מה נשאר אז לאכול? קוטג ,פיתה עגבניה מותר? פסטה? אורז?

ביום העקירה רק מזון רך וקר. למחרת חופשי

מנהל פורום רפואת שיניים