המשך עקירת שן קדמית.........

דיון מתוך פורום  רפואת שיניים

05/05/2026 | 14:50 | מאת: אלמונית

אני אחרי העקירה ב"ה רציתי לשאול עוד שאלה ביקשו ממני סיטי לשן הזאת זה בשביל לבדוק אם אפשר לעשות בה שתל??

זה עדייןן מוקדם לעשות מיד אחרי עקירה

מנהל פורום רפואת שיניים