אחריות ומחוייבות הרופא המטפל
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דוקטור אני לפני שיקום הפה. מתוכנן שתלים בלסת עליונה ותחתונה ותותבות קבועות מחומר פלסטי. אני לא חושש מהניתוח ולא משלב התהליך. *אני כן חושש מה יהיה בעוד שנה, שנתיים ויותר *מה אחריות הרופא המטפל כירורג פה ולסתות כלפי. *מה משך תקופת האחריות או ליתר דיוק המחוייבות שלו אלי, כלפי המטופל. *במקרה של שבר או סדק בשן התותבת הרופא לא יטפל בי במצב רגיש *האם בעוד שנה או שנתיים חלילה התעורר בעיה בשתל האם ינפנף אותי - זה מלחיץ אחרי שהכסף משולם ובכיס הרופא אני המטופל פחות רלוונטי עבורו בבקשה תאיר-תעיר את עיניי ומה דעתך לסוגיה האחריות ומחוייבות ? תודה רבה
אי אפשר לתת אחריות על טיפול רפואי. אין לכך לא פרוטוקול או מחוייבות תקנונית או חוקית. אתה יכול לשאול ולבקש מהרופא ולראות מהתגובתו ואז להחליט