סיכון למבנה /מחבר חשוף
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר מנהל הפורום כשאני פותח את הפה ומסתכל על לסת עליונה בתותבות הקבועות אני רואה שמבצבץ בסוף השיניים האחרונות בצד ימין וגם הצד שמאל את מחבר / מבנה השתלים או הברגים חשופים 1. זה תקין מחבר / מבנה חשוף ? 2. עלול להיות סיכון (זיהום, דלקת) שמבנה / מחבר חשוף ? 3.האם מחבר / מבנה עלול להנזק מהצחצוח שיניים ממברשת השיניים או מפציעה קלה ודימום או ממזון ? תודה רבה
אין כל סכנה. בכל מקרה יש לצחצח עם מברשת שיניים רכה בלבד