טיפול שיניים לילדה בת 6
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבת שלי בעייתית מאד בכל הנוגע לטיפולי שיניים ומפחדת מאד מהזריקות. אשתי העדיפה לקחת אותה למרפאה פרטית כדי להשתמש בגז צחוק, ושם אמרו לה שעפ"י הצילום יש לה 8 חורים. התמחור של כל הדבר הזה היה יותר מ10k לאן הכי כדאי לפנות בהתחשב ברגישות של הילדה שהנזק לכיס לא יהיה גדול כל כך? אם לא תהיה ברירה נעשה, אבל חשוב לי לדעת שלא הלכתי על עיוור ולא בדקתי מספיק לפני שאוציא סכום כזה
לך לבדיקה גם במרפאת קופת החולים שלך כדי לקבל גם חוות דעת נוספת וגם הצעת מחיר נוספת